امروزه نقش عکاسی در زندگی بشر غیر قابل انکار است. هنر عکاسی هم مثل دیگر هنرهای کاربردی از ظرافت، دقت و اهمیت خاصی برخوردار است. عکاسی از جمله هنرهایی است که می‌تواند از ساده‌ترین شرایط، معانی عمیقی را به بیننده انتقال دهد. در حال حاضر عکاسی از محبوب‌ترین حرفه‌ها به شمار می‌رود که هر روزه به تعداد علاقه‌مندان آن افزوده می‌شود. در عکاسی همه چیز بستگی به سبک و علاقه عکاس دارد و نکته‌ای که عکاسی را شیرین‌تر می‌کند استفاده از نکات و ترفندها و تجربیات شخصی افراد متخصص است که به سادگی می‌توان آنها را در میان کتاب‌های تخصصی یافت.
مجموعه بی‌نظیری که پیش رو دارید حاوی بیش از ۵۰۰ عنوان از بهترین کتاب‌ها در زمینه عکاسی مخصوصا عکاسی دیجیتال و کلیه مطالب مربوط به آن از جمله اصول عکاسی، عکاسی در فضای باز، عکاسی از طبیعت و حیات وحش، ترکیب رنگ‌ها در عکاسی، کار کردن با نورسنج، عکاسی پرتره، عکاسی در استودیو و آتلیه‌ها، عکاسی از کودکان، کار کردن با مدل‌ها، سازماندهی عکس‌های تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر است که با تلاش گروه بربالهای کتاب گردآوری و در اختیار تمام علاقه‌مندان به هنر و حرفه عکاسی قرار داده شده است.


گاه اینترنتی عکاسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارسال بار هوایی به تمام نقاط دنیا WwW.SingFA2.Rzb.Ir باشگاه ورزشی پدیده شاهرود چه فیلمی؟ عکس نوشته و دلنوشته ها فروش فلزیاب دانلود فیلم ایرانی رایگان و مستقیم دانلود سرا Lyannafnow3 Teren